Instagram Follow on Instagram Zarabianie na blogach - czyli jak dorobić dzięki własnej kreatywności :) : Opinie.pl jak zarabiać ?

czwartek, 14 marca 2019

Opinie.pl jak zarabiać ?

Ostatnio pisałem Wam o ciekawym i dość prostym sposobie dorabiania poprzez wypełnianie ankiet. Wybór padł na serwis Opinie.pl. W serwisie jestem zarejestrowany już parę dni i udało się wypełnić kilka ankiet.

Oczywiście za wszystkie otrzymałem punkty. Za jedną nawet 700 czyli w przeliczeniu na złotówki jakieś 3,5 zł.

Wypełnienie ankiety zajęło mi jakieś 7 min więc zarobek nawet niezły. 

Tutaj macie stan konta z pierwszego dnia - szczegóły w tym wpisie. Tam też opisałem Wam jak założyć konto krok po kroku i jak zacząć zarabiać. 

Jak widać 6 marca stan konta 1200 punktów. (Pamiętajcie 10 000 punktów możemy zamienić na 50 zł)

Tutaj zrzut ekranu z dzisiaj :


2300 punktów parę ankiet za mną. Z boku widać, że niektóre nawet po 700 pkt. 

Plan - uzbierać 10 000 i wypłacić. 

Firma jest wypłacalna bo mam dowody z paru for o zarabianiu na blogu ale postaram się Wam to udowodnić na własnym przykładzie. 

Oczywiście dodatkowo możecie polecać Opinie.pl znajomym i za to też otrzymujecie dodatkowe punkty. 

Jeśli macie problemy z zapisem albo jakieś pytania śmiało piszcie w komentarzach na pewno odpiszę :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz