Instagram Follow on Instagram Zarabianie na blogach - czyli jak dorobić dzięki własnej kreatywności :) : Giełda tekstów - jakie teksty najlepiej się sprzedają? - Moje doświadczenia

czwartek, 14 września 2017

Giełda tekstów - jakie teksty najlepiej się sprzedają? - Moje doświadczenia

O giełdzie tekstów pisałem Wam już parę razy na blogu na przykład tutaj . Osobiście uważam, że jest to jedno z pierwszych miejsc gdzie powinien udać się każdy początkujący "internetowy zarabiacz" :) 
Ilość tekstów jakie możemy napisać jest nieograniczona i możemy wybrać rodzaj tego tekstu oraz sami proponować cenę. Po napisaniu tekstu czekamy na potwierdzenie przez moderatora, które trwa kilka godzin i tekst już jest w sprzedaży. Możemy pisać teksty od precli po ciekawe artykuły wszystko zależy od nas. Kolejna ważna sprawa to rozliczenie z giełdą tekstów. Nie musimy mieć działaności gospodarczej możemy rozliczać się jako osoba prywatna. Minimum do wypłaty to 100 zł. Oczywiście są wypłacalni co osbiście sprawdzałem. Firma w 100 % zaufana. 


Dobra mamy już konto na giełdzie, wiemy jaki pisać teraz pozostaje pytanie na jaki temta pisać ? 

Giełdę tekstów obserwuje już od kilkunastu miesięcy i oczywiście najważniejszym czynnikiem jest cena im taniej tym lepiej, ale nie o tym będe dzisiaj pisał. Skupimy się na tematyce. Z jakich dziedzin teksty i jakiego rodzaju sprzedają się najlepiej ? 

Jeśli chodzi o tematykę : 
- finanse (lokaty, kredyty, oszczędzanie, bankowość, zarabianie, zarabianie w sieci, blogowanie)
- podróże (przewodniki, opisy atrakcji w danym miejscu, teksty na temat podróżowania, zwiedzania)
- odchudzanie (diety, przepisy kulinrne, suplementy)
- teksty poradnikowe (budownictwo, motoryzacja, rękodzieło)
- nauka języków
- kulinaria

Jeśli chodzi o jakość tekstu :
Zdecydowanie najlepiej sprzedają się precle im taniej tym lepiej jednak wiadomo, że pisząc precle po 1 zł dużo nie zarobimy. Chyba, że ktoś ma taką wprawę, że pisze takich precli 10 na godzinę. Takie tanie precle to dobry dodatek do całości zarobku. 

Druga kategoria moim zdaniem to artykuły. Na początku byłem do nich sceptyczny ale udało mi się sprzedać parę sztuk po 20-25 zł fakt napisanie niektórych zajęło mi 30 minut do godziny ale chyba było to opłacalne przynajmniej moim zdaniem. Warto napisać artykuł na ciekawy temat z wyżej wymienionych. Pamiętajmy, że tutuł i pierwsze parę zdań przyciąga odbiorcę więc na to powinniśmy zwrócić uwagę na samym początku. 

Oczywiście na początku warto zaniżyć trochę cenę o 2-3 zł wtedy mamy większe prawdopodobieństwo, że tekst się sprzeda. 

A jak u Was z giełdą ? Działacie coś ? 


1 komentarz:

  1. Ja działam! Od niedawna, na razie dodałam 5 tekstów. Właśnie szukam o czym pisać, bo nie chcę strzelać w ciemno tematami. ;)

    OdpowiedzUsuń