Instagram Follow on Instagram Zarabianie na blogach - czyli jak dorobić dzięki własnej kreatywności :) : Opinie.pl zarobki i wypłata #2

wtorek, 5 maja 2020

Opinie.pl zarobki i wypłata #2

Opinie.pl zarobki i wypłata

Po raz kolejny udało się uzbierać minimum punktów do wypłaty z portalu Opinie.pl

O ostatniej wypłacie możecie poczytać tutaj.   

Jak widać znowu się udało wypracować zarobek na ankietach : 

 Dużym plusem Opinie.pl jest to, że portal jest w całości po polsku i dość często przysyła ankiety. Około 1 tygodniowo. Tak jak kiedyś Wam pisałem z jednego takiego portalu nie będziemy mieć nie wiadomo jakich dodatkowych dochodów. Można jednak zapisać się do paru, o których też Wam pisałem. Takim portalem jest też ReaktorOpinii.pl 

Fajnie jest mieć na przykład 6-7 takich portali wtedy codziennie dostajemy kilkanaście ankiet, a miesięcznie możemy wypracować dochód około 200-300 zł. Nie jest to praca stała ale zawsze może wpaść coś dodatkowo do naszego budżetu.


Opinie.pl zarobki i wypłata

Wracając do Opinie.pl ja zbieram się za kolejny przelew i liczę na kolejne ankiety.


 
 Kiedyś zacząłem eksperyment z ankietami i faktycznie da się na nich zarabiać. Nie są to jakieś kokosy ale dodatkowa kasa do budżetu domowego wpada bez wychodzenia z domu. 

Myślę, że Opinie.pl to dobry portal na początek. Potem jak już opanujemy o co w tym chodzi można rejestrować się na kolejnych. Możecie znaleźć ich opisy na moim blogu. 



1 komentarz:

  1. Wszystko fajnie, ale jak najlepiej zacząć zarabianie przez internet? Jestem nowicjuszem dlatego fajnie jeśli dacie kilka porad.

    OdpowiedzUsuń