Instagram Follow on Instagram Zarabianie na blogach - czyli jak dorobić dzięki własnej kreatywności :) : ReachBlogger - giełda współpracy - jak dodać bloga ?

czwartek, 11 grudnia 2014

ReachBlogger - giełda współpracy - jak dodać bloga ?


W dzisiejszym poście napisze o platformie ReachBlogger.pl która nazwę swojego rodzaju giełdą współpracy. Na czym to polega ? Dodajemy swojego bloga do odpowiedniej kategorii, opisujemy go w paru słowach oraz tworzymy ofertę naszej współpracy tj. na jaką współprace jesteśmy skłonni z ewentualnym reklamodawcą. Jeśli chcemy podajemy cenę za współpracę. 

Drugi sposób korzystania z platformy to wyszukiwanie zleceń, oprócz własnych usług możecie to znaleźć zlecenia od reklamodawców na konkretne kampanie. Portal dzieli się na dwa działy Blogger - dla blogerów rzecz jasna :) i Klient - dla reklamodawców. Na razie nie brałem żadnego zlecenia ale dodałem swojego drugiego bloga do bazy link. Obrazki poniżej przedstawiają rejestrację krok po kroku.


Wrzucamy logo bloga w pliku jpg, podajemy adres, krótki opis, język oraz kategorie.



Następnie podajemy miesięczne statystki, liczbę postów na miesiąc, ewentualną cenę - ja nie podałem bo na razie poznaje portal zobaczymy może ktoś coś zaproponuje :) Na końcu wymieniamy ewentualne formy współpracy.


Jeśli wszystko się udało czekamy na akceptacje strony przez kogoś z platformy, ja czekałem jakieś 15 min. 

Pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać na jakieś propozycje. Zawsze to jakaś forma na pozyskanie współpracy. O tym jak jeszcze pozyskać współpracę pisałem tutaj .

A jak wasze doświadczenia z ReachBlogger ?

6 komentarzy:

  1. Ciekawa oferta, tyle że dołączając do takiego projektu warto posiadać odpowiednią oglądalność bo inaczej zysk nie będzie zbyt duży z ReachBlogger'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem o tym. Ale jeżeli twój blog nie ma odwiedzin to zarobić się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć mój blog jest młody to już tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czegoś trzeba zacząć. Przynajmniej będziesz miał motywacje, aby zdobyć więcej czytelników.

    OdpowiedzUsuń