Instagram Follow on Instagram Zarabianie na blogach - czyli jak dorobić dzięki własnej kreatywności :) : Opinie.pl zarabianie w praktyce

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Opinie.pl zarabianie w praktyce

Opinie.pl zarabianie w praktyce


Od jakiegoś czasu działam z płatnymi ankietami. Jest to bardziej dorabianie niż zarabianie ale myślę, że sposób warty przedstawienia. Szczególnie dla osób, które chcą dorabiać bez wkładu finansowego i szczególnych umiejętności. Wystarczy komputer z dostępem do internetu, skrzynka pocztowa i trochę czasu co kilka dni. Jakieś 15 min. Chyba, że zapiszemy się do paru portali z ankietami. Ja obecnie jestem w Opinie.pl i greenpathera.com . 

W następnych postach opiszę Wam jeszcze inne tego typu portale. Zapisując się do kilku na raz możemy codziennie regularnie wypełniać ankiety i dzięki czemu raz na jakiś czas generować dodatkowy dochód. 

Więcej o Opinie.pl znajdziecie w tu, tu i tu.

O Greenpanthera.com pisałem tutaj.

Wracając do Opinie.pl - wypłata zbliża się wielkimi krokami :) 

Obecnie mam 6340 punktów. Do wypłaty brakuje mi 3660. 

10000 pkt to 50 zł. Jeśli tylko uda się wypłacić od razu dam Wam info.


Ile kosztuje to pracy ? i jak wygląda zarabianie w praktyce ?

Jeśli chodzi o Opinie.pl to ankiety przychodzą co 2-3 dni. i dostajemy za nie od 70 do 500 pkt. 
czasami nawet 800 pkt jak widać na moim panelu poniżej 


Na ankietę z reguły poświęcam od 3 do 5-7 min. Więc jest to bardzo mało czasu. Po wypłacie 50 zł dokładnie wyliczę Wam ile czasu kosztowało mnie zarobienie 50 zł. 

Wkrótce wpisy o kolejnych portalach z ankietami. 

Jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się na Opinie.pl zapraszam poniżej 







1 komentarz:

  1. Też mam podobną ilość punktów co Ty już wkrótce uda się wpłacić. Wiadomo kasa z tego nie duża ale też i praca przy tym żadna :)

    OdpowiedzUsuń